tisdag 4 maj 2010

Imorgon är det dags


Äntligen! Imorgon ska jag börja röja på i lokalen. Som jag har längtat!
Men det blir inte Ikea förrän på torsdag men då jäklar ska det shoppas ordentligt. Ser dock inte fram emot att bygga ihop alla de 587 möblerna som jag ska köpa till butiken :-P Men det ska bli så roligt att äntligen få börja fixa och dona. Idag när jag kom hem från stan så köpte jag med mig mat och gick ner i lokalen. Satte mig där på golvet och åt min pizza och lät hela grejen sjunka in lite grann :) Jag kan inte fatta att om ca. 1 månad slår jag upp dörrarna till min butik. Helt crazy är det!

För övrigt har förmiddagen spenderats i skolan där jag haft seminarium och rapport-genomgång med min historielärare. Jag fick veta att jag ligger på VG i Historia B just nu, det känns bra. Hoppas bara jag hinner med allt innan terminen är slut. Det är ju bara liiiite stressigt för tillfället :/

När det gäller "The Biggest Loser" så blev det ingen morgonpromenad imorse, jag hann helt enkelt inte med det eftersom datorn krånglade när jag skulle skriva ut mitt arbete till historian som jag var tvungen att ha med till skolan. Men imorgon kommer det brännas kalorier när jag ska städa och fixa i lokalen. Samma sak på torsdag när det ska konkas ikea-möbler tills man stupar. Så visst får jag röra på mig ändå, även om det inte blir avsatt just för motion.

Nu är det nog dags att stöka av lite här hemma. Snart kommer svärmor med hunden också :)

Längtar till på lördag när det blir kalas här hemma. Ska bli riktigt skoj att ha en massa besök hela dagen. Det längtar vi efter!

Hoppas ni har en bra dag.

Imorgon lägger jag upp bilder på lokalen så ni får se vad jag har att jobba med framöver ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer