måndag 17 maj 2010

Kassabänken

Så här långt har jag kommit på kassabänken. Loggan är uppskissad och mönstret bakom texten har blivit påbörjat. Imorgon hoppas jag hinna måla desto mer.

Ni som känner mig väl vet att jag kan komma med lite crazy idéer, kanske inte alltid bra men det vet man ju inte förrän man har testat. Här nedan ser ni mitt senaste påhitt. En lastpall som tillsammans med två benbockar har blivit till ett skrivbord (dock saknas det en glasskiva ovanpå). Jag gillar't väldigt mycket eftersom det är roligt att blanda modernt med lite "ruff"-känsla ;)


Och sist men inte minst ännu en bild på min favoritlampa. Fasiken vad snygg den är! :)

Nu säger jag godnatt för imorgon väntar förhoppningsvis ännu en produktiv dag. Vi ska även hämta mitt nya färdmedel hemma hos Anders bror. Hoppas bara att den funkar som den ska (håll tummarna!)

Godnatt på er!
Idag är det en månad kvar tills Emma och Rasmus bebis är beräknad att komma. Hoppas bebis är punktlig så jag hinner träffa den lilla stjärnan. Jag längtar :) Varma kramar till de blivande föräldrarna.

1 kommentar:

  1. Vart kommer lampan ifrån?
    Känner igen den så väl.. och den är så snygg. Men kommer inte på vart jag sätt den :s
    Kram elli

    SvaraRadera

Kommentarer