måndag 31 maj 2010

Mor & son - dag


Idag ska jag och Kevin ha en dag tillsammans. Förskolan är stängd för planering så då passar jag på att tömma mitt schema för att bara ha tid för lilleman idag. Vi ska bara göra sånt som han älskar; åka buss, leka, busa och äta "doppa" (strips). Så runt 11-tiden sätter vi oss på bussen och åker till Birsta :)

Men nu somnade min lilla älskling om bredvid Anders i sängen. Jag får väl passa på att hämta upp tvätten från tvättstugan.

I eftermiddag tänkte jag svänga förbi butiken en stund och då ska jag försöka komma ihåg att ta bilder på den helt färdiga kassabänken, så ni får se det slutgiltiga resultatet.

Snart är det dags för öppning... Hjälp vad kul det ska bli!

Hoppas ni har en toppen måndag allesammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer