lördag 22 maj 2010

Det kliiiiiar!!


Åh vad det kliar i mina pysselfingrar. Skulle såå gärna vilja pyssla med något idag men det enda jag ska pyssla med idag är förrådet och butiken. Men missuppfatta mig inte, det är jättekul att fixa i butiken men nu är jag PYSSELSUGEN! Vädret är perfekt för att sitta på balkongen och knapra ihop något :) Men det hinns väl med det också. En sak i taget

Så nu ska jag ta och klampa upp på vinden för att börja röja igen. Jag måste få förråden i det här huset klara ganska snart så vi kan göra plats för Anders grejer från det andra huset. Fullt upp med andra ord :)

Just nu:
Anders sover och Kevin tittar på film bredvid honom i sängen.
Jennifer (som har fått vattkoppor) sitter på sitt rum och tittar på film.
Shira ligger på vardagsrumsgolvet och solar.
Slöfockar är de allihopa :-P

Hoppas alla får en toppen lördag!!

ps. Marielle, du är varmt välkommen. Hoppas du får möjlighet att komma snart :) Det skulle vara så kul att träffa dig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer