tisdag 11 maj 2010

Liten uppdatering från butiken

En liten smygtitt på några av mina produkter. Dessa är från globen. Tak-/fönsterlampan i förgrunden är gjord av betong och grymt häftig! Jag skulle vilja ha flera stycken här hemma :)
Sedan ser ni min favoritlampa i bakgrunden som heter "KAXIG". Bakom den ser ni en söt barnlampa som jag föll pladask för.

Skruvar Ikea-möbler. Jonna is in heaven ;)

Jag har inte hunnit så långt ännu men den "viktigaste" väggen är iaf vitmålad nu. Skönt att slippa den där mörkbruna latte-färgen som för övrigt var ett helskotta att måla över. 3 lager färg behövdes. Helt otroligt!

Idag hoppas jag hinna lite längre i butiken än igår.. men det återstår att se. Anders var sen hem imorse pga strul så han somnade inte förrän nu ungefär. Så han lär sova till 14-tiden minst. Men medan han sover så sysselsätter sig jag och Kevin med att tvätta bland annat. Lillskrutten är mycket piggare nu och alla koppor börjar få skorpor nu och vissa har börjat torka in. Skönt! Han saknar dagis säger han så jag hoppas han kan gå på måndag.

Jag hoppas jag får en leverans från Interstil idag eller imorgon!
Man är som ett barn på julafton :)

Angående Biggest Loser så ligger allting på is pga Kevins sjukdom osv. Jag har knappt haft 5 minuter för mig själv sedan förra veckan. Men jag hoppas att det ska komma möjlighet så fort som han kryat på sig.

Nu önskar jag er en toppen tisdag!

Stort Grattis till min vän Peter som idag fyller 28 år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer