tisdag 25 maj 2010

Plugg!


Det är dåligt med uppdateringar här av en anledning; jag pluggar. Idag ska jag iväg till skolan på seminarie i historia igen. Sedan är det "bara" 3 stycken uppgifter kvar med seminarie där så det är lite stressigt. Även svenskan har några uppgifter kvar. Men viktigast av allt har jag mina två uppsatser kvar att skriva :-/ Jag hade påbörjat dem men min lärare ändrade frågeställningen helt och hållet vilket gjorde att jag nu måste skriva om allting från början.

Men jag ger mig inte. Jag jobbar på.. och som sagt, det är därför det är dåligt med uppdateringar.

Så nu på morgonen blir det plugget. Sedan hem och plugga lite till. Efter middagen idag tänkte jag åka ner till butiken och måla lite igen. Nu är det snart klart med det iaf. Inte mycket kvar tack och lov :)

Nu är det dags att göra sig i ordning.

Hoppas ni alla har en bra löningsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer