måndag 31 maj 2010

Nya produkter!

Idag kom det ännu en leverans. Denna gång från Dixie, som har härliga produkter. Med hem till oss kom ett nyckelskåp. Vi har länge pratat om att skaffa ett och nu när man får hem ett sånt snyggt så fick man ju passa på ;-)



Imorgon bär det av ner till butiken direkt efter frukost för imorgon är det mycket som ska hinnas med. Jag vill gärna hinna röja upp lite grann innan hon kommer som ska intervjua mig. på tal om det, tack "anonym" för tipset om st och dagbladet :)

Efter intervjun imorgon bär det av in till stan. Förhoppningsvis blir det lunch med Sabrina och kl.16.30 ska jag till frisören för att bli blondin, haha! Fatta att jag, av alla människor, ska bli blondin! Jag har aldrig varit ljus så det ska verkligen bli spännande måste jag säga. Hoppas bara att man passar i det annars blir det direkt ner till Ica och köpa svart hårfärg ;)

Nu ska jag gå och jäsa på soffan en stund. Det blev grillat till middag idag, alltid lika gott. Jag testade en ny marinad; rödvinsmarinad. Och JA, det är lika gott som det låter. Så det kan jag absolut rekommendera er att prova.

Ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Heh Jonna! Jag hade ett presentkort på köpmannen här i gimo och då köpte jag exakt ett sånt där nyckelskåp :D Det är as snyggt!! :D //Jeanette

    SvaraRadera

Kommentarer