tisdag 1 juni 2010

Vilken dag!

Den här dagen kommer jag minnas med ett leende. Vilken otroligt dag! Jag har utan tvekan haft en av de bästa ego-dagarna i mitt liv :)

Dagen började som sagt med en intervju. Så om ca 20 dagar kommer nästa Njurundabladet ut och då med ett reportage om lilla mig och min butik. Det var verkligen jätteroligt så jag hoppas att jag får möjligheten att göra fler liknande saker i framtiden :)

Efter intervjun åkte jag hem och åt lunch innan jag tog bussen in till stan. Där strosade jag runt, tittade i affärer, satt ute i solen, åt en korv och bara njöt! Sedan fick jag för mig att gå förbi Arahant Tattoo. Ville kolla om de hade någon tid.. och de hade det. 40 minuter senare kom jag ut därifrån med detta på min vänstra skuldra:

Jag har länge velat gjort denna tatuering, men inte hittat tiden till det. Men vilken dag passar inte bättre än min alter-ego-dag? :)
(ber om ursäkt för att det är lite blodigt och så runt tatueringen men eftersom jag tog bilden efter att Anders åkt till jobbet hade jag ingen som kunde hjälpa mig att komma åt).

Som om en tatuering inte var nog så pierca jag mig i naveln! haha nej då, skojade bara :-P Däremot gick jag till frisören som planerat. Dock ångrade jag mig i sista sekund ang. att bli blondie (igen!). Så det fick bara bli klippning den här gången. Det är verkligen härligt att gå till frisören, speciellt när man har en sån otroligt duktig frisör. Jag kan varmt rekommendera Centralgatan 17 för er som vill klippa er i Sundsvall med omnejd. Jättetrevliga och jätteduktiga tjejer som arbetar där :)

Så ni ser, ingen dålig dag det här inte! Men nu är dagen snart slut. Jag ska ta ut Shira så hon får kissa innan jag kryper ner i sängen. Helt slut är jag, men det har som sagt varit en underbar och minnesvärd dag så det är värt att känna sig så här trött nu ;)

Imorgon väntar hårda tag i butiken. Det börjar bli lite stressigt känner jag...

Hoppas alla ni andra också haft en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer