lördag 12 juni 2010

Då var det klart!

Första dagen i butiken är avverkad. Jag har verkligen haft en underbar dag :)
Hela familjen kom, även mamma och Lasse som sagt att de inte kunde, dök upp helt oväntat. Jag har fått en massa fina blommor, lyckönskningar och kramar idag. Det känns underbart! Trist nog var vädret verkligen emot mig och min butik. Det blåste enormt mycket och regnet öste ner så det var väldigt begränsat med folk i rörelse, men trots detta gick försäljningen bra (mycket tack vare min syster skulle jag tro :-P haha).

Nu funderar jag på hur jag ska spendera resten av den här dagen. Regnet öser som sagt ner ute och Anders är borta på firmafest, ingen aning om när han kommer hem. Det känns tomt när ingen är hemma... Kevin i Sthlm, Jennifer hos Linda och Anders på jobbet :( Bara jag och hunden. Men men man kanske skulle passa på att städa lite, ta ett långt varmt bad och njuta istället för att klaga ;)

Jag har fått lite fler idéer ang. företaget idag när kunderna ramlade in. Spännande att få hitta på en massa nya saker :)

Ett Stort Tack till alla er som på olika sätt stöttat mig i detta.
Jag är djupt rörd av alla fina ord.

1 kommentar:

Kommentarer