måndag 7 juni 2010

Massa bilder :)

Här kommer en massa bilder från butiken som är som gott färdigställd. Jag saknar lite expo-medel som ska hämtas imorgon (skogen, kommer ni ihåg?). Men jag börjar känna mig nöjd med hur det är just nu. Kommer garanterat flyttas om ett par gånger till innan öppningen men själva upplägget är klart iaf. Säg gärna till om ni har någon/några bra idéer ang. skyltningen eller något annat. Alla tips och tankar är välkomna :)





Barnhörnan.
Mysig plats i barnhörnan.
Självklart!

Kassadisken. KLAR!

Fina tavlor från Little Studio.
Har jag inte alltid sagt det? :)

Ja, så ser det ut i min butik. Hoppas ni kommer förbi och kollar in den i verkligheten också :) + handlar lite härliga inredningsdetaljer ;)

Nu ska jag gå ut med hunden och sedan blir det dusch och rakt ner i sängen efter det.

Trevlig måndagskväll på er!

2 kommentarer:

  1. OJ oj vilken bra smak du har alltså! Blir så imponerad!! Du har verkligen gjort jättefint...och en lite barnhöra också :) Jag önskar dig all lycka till!!! MVH/ M85

    SvaraRadera
  2. Hej hej, kan tyvärr inte komma på öppningen. Lite långt att åka, får kika förbi en annan dag sommar! Det ser kanon ut i butiken, du har gjort ett superjobb! Lycka till nu och sälj så de sprutar..

    SvaraRadera

Kommentarer