torsdag 3 juni 2010

Snart så...


Det börjar ta sig här nere i butiken nu. Jag har nästan målat klart (äääntligen!!) och det börjar bli dags för att fundera på exponeringen lite mer. Det kommer säkerligen bli ett par (läs runt 20) ommöbleringar innan jag är någorlunda nöjd. Sedan väntar jag på en till leverans och det är svårt att fixa allt innan den har kommit eftersom jag inte riktigt vet hur mycket plats de sakerna kommer ta eller hur det passar ihop med de andra sakerna. Ja ni förstår vilka problem jag har :-P

Nu ska jag ta tag i det sista målandet sedan ska jag lägga upp ett inlägg med lite nya produkter som ramlade in i butiken igår. Denna gång från Globen igen med massa nya snygga lampor som jag föll pladask för. Jag vill helst av allt ta med mig allt hem, haha.

Återkommer om cirkus 1 timme med ett nytt inlägg.
Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer