måndag 21 juni 2010

Måndagslista

Idag måste jag bara göra en måndagslista för det känns helt rätt.

Idag är jag glad för att:

lilla Ronja kom till världen den 19 juni kl.00.03 och är världens sötaste flicka :)
jag och min sambo har världens finaste, snällaste och mest underbara barn.
jag trivs så otroligt bra med mitt företag och alla verkar väldigt positiva till min verksamhet.
om 4 dagar sitter jag hemma i min mammas kök och myser med min älskade son.
till helgen får jag umgås med min familj, släkt, vänner och bebisgosa med lilla Ronja :)

Inte så många punkter på listan men jag tar upp det som finns i mitt huvud för tillfället. Senare tänkte jag visa er vad jag gjorde för skoj med en målarfärg och en möbel i lördags ;)

Nu borde jag börja fundera på lunch tror jag.

Momsdeklarationen är inskickad - skönt! Nu kan jag koppla bort sånt för ett tag framöver.

Ha en toppen dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer