torsdag 24 juni 2010

Jag borde...


... egentligen packa, diska, städa och göra mig i ordning för sängen.
Men istället sitter jag här för jag är så sablans trött så jag vill bara sova nu på en gång. Men det har jag inte tid med för jag hinner inte göra något imorgon. Anders hämtar upp mig vid 4-tiden imorgon bitti. gääääsp! Alldeles för tidigt för mig, men det är bara att bita ihop. Är ju iaf nere i Östhammar tidigt.

Har iaf haft en helt underbar dag idag. Stängde butiken tidigt idag för att ta lite semester. Så när jag kom hem bytte jag om och gick ut. Sedan har jag varit ute hela dagen. Solat, spelat kubb och snackat skit med Annie. Sedan bestämde vi (jag, Annie, Fredde och Anders) oss för att åka ut till Café Juniskär för att äta middag.

Nej man kanske borde ta tag i allt det där som jag skrev om så jag får gå och lägga mig någon gång.

Trevlig midsommar på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer