onsdag 30 juni 2010

Paket?

Sitter i butiken och håller tummarna för att min leverans ska komma idag :) Massa fina bokstäver i olika material och färg. Någon kommer garanterat få följa med hem kan jag lova!

Den här veckan verkar vara helt dött.. var är alla människor? Går man ut och kollar så är det knappt en människa i rörelse i byn. Trist :(

Nu börjar jag bli lite hungrig känner jag. Ska kolla om jag har någon frukt kvar som man kan smaska i sig :) Ikväll ska jag äta resterna från gårdagens grillning. Mycket gott var det kan jag lova.

Idag tänkte jag börja fotografera alla produkter också. Det är ett evighetsgöra så det är lika bra att sätta igång. Ska även bjuda på några bilder här i bloggen från i helgen tänkte jag :) Så återkom senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer