tisdag 29 juni 2010

Funderingar

Många tankar i mitt huvud just nu...

Jag vet att man aldrig kan förespå vad som ska hända i framtiden men ibland önskar jag att man kunde få något slags tecken på något som är på väg att hända. För även om jag gillar överraskningar så är det självklart på gott och ont. Ibland får man veta sånt man helst av allt inte vill veta något om.

Sitter här och funderar. Nu när det hänt, vad gör jag med det? Hur hanterar jag det?
Ja den som visste det...

Men några saker är jag säker på och det är;

♥ att jag älskar min underbara lilla son!
♥ att min familj är den bästa i världen. De ställer upp i vått och torrt :)
♥ att jag älskar min Anders.
♥ att jag har de bästa vännerna!

Egentligen är detta det enda jag behöver veta.
Så nu ska jag sluta grubbla och fortsätta att leva mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer