måndag 28 juni 2010

Njutit

Åh vad jag har njutit i helgen.
Jag har fått pussat på min underbara son, som slängde sig i min famn samma ögonblick som han såg mig :)
Jag har fått umgåtts med min älskade familj! och sist men inte minst så har jag fått träffat mina underbara vänner som jag saknar så otroligt mycket.

I lördags var jag till Gimo och träffade Emma, Rasmus och Ronja. Hon var så otroligt liten och så otroligt söt. Man smälte direkt när man såg henne! Jag längtar redan till nästa gång jag får möjlighet att åka ner och hälsa på den lilla familjen :)

Det var en jobbig hemresa igår. Anders var trött och jag har "råkat" bränna upp hela övre delen av ryggen så hur jag än satt så gjorde det ont. Vi fick stanna ett par gånger på grund av detta så vi var inte hemma förrän efter kl.17.. Men nu är det tillbaka till vardagen igen. Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning för en dag i butiken. Men det ser jag fram emot :)

Jag återkommer med bilder från helgen lite senare.

Hoppas alla har en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer