måndag 7 juni 2010

Monday


Ny vecka. Den veckan. Efterlängtade vecka. Nervös vecka. Rolig vecka. Spännande vecka. Skräckinjagade vecka. Underbar vecka.

Veckan!
Idag - ut i skogen ;) Prissätta alla varor. Bokföring!
Tisdag - förhoppningsvis leverans och därmed även exponera.
Onsdag - Om tiden finns tänkte jag ta denna dag och bara vara med Kevin.
Torsdag - Fixa det sista i butiken.
Fredag - Handla fika till öppningen + lite annat sista-minuten-grejer.
Lördag - ÖPPNING!

Nu sover gubben här bredvid mig, ena ungen är på förskolan, den andra ungen på skolan. Jag ska göra mig i ordning och ta mig ner till butiken snarast möjligt. Jag ska även ut i skogen idag är det tänkt :)

Igår fixade jag och Jennifer i ordning barnhörnan i butiken. Den blev ganska bra med tanke på att den ska vara provisoriskt tills alla restade produkter kommer in. Man vill ju inte att det ska vara halvdant under öppningen.

Igår fick jag även läsa igenom reportaget som gjordes av Viola på Njurundabladet. Det blev ganska bra, Lite konstigt att läsa om sig själv på det där sättet bara :)

Nu blir det duschen och sedan bär det av ner till min älskade butik. Bara 5 dagar kvar tills man börjar jobba heltid då. Jag ska njuuuuuta!

Hoppas alla får en mycket bra start på en ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer