måndag 14 juni 2010

Produkter

Nu har man haft lite kunder och det som har gått åt mest av mina produkter är mina alldeles egna LP-skålar :) Det känns så extra roligt måste jag säga att något jag själv har gjort och designat är så uppskattat av kunderna. Jättekul! Så ikväll blir det nog att tillverka fler. Dessutom märker man vilken slags form de söker på skålarna så då kan man göra fler liknande.

Det har tillkommit en tjänst i mitt företag också. Nämligen; barnkök. Kommer ni ihåg att jag gjorde ett till Kevin förra året? Så här såg det ut;

Nu är tanken att jag ska bygga barnkök på beställning. Så är ni sugna på att få ett helt unikt barnkök efter era egna önskemål? Hör av er till jonnashorna@live.se eller kom in i butiken.

Snart är denna arbetsdag slut, bara 2½ timme kvar. Timmarna går verkligen fort här nere måste jag säga :) Kul! Ska börja titta på lite nya produkter strax..

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vart har du hittat spishällen någonstans? :)

    SvaraRadera
  2. Den är tillverkad av dekorplast, svart och "silver" :-)

    SvaraRadera

Kommentarer