tisdag 22 juni 2010

Som lovat

Ni kommer tro att jag gått och blivit helt knäpp, men det är det värt ;)
Jag fick inspiration från en gammal möbel som var målad i denna nyans som orginal, det var så himla effektfullt och när vårat sovrum är färdigt (någon gång i framtiden, hmm) så kommer den passa alldeles ypperligt in där. Just nu skär den sig väldigt mycket mot våran gröna tapet men tänk er in att det är VITT i bakgrunden istället, okej? :)


Vi hade en gammal sekretär som bara stod och skräpade på vinden så den fick bli mitt offer denna gång :)

Har i skrivandets stund precis målat klart lådorna och skrivbordsskivan (som står lutad mot väggen på bilden) så det ska sättas på plats så fort som det torkat.
Jag lovar att jag ska visa en bild sen när allting är färdigmålat och jag hunnit göra i ordning där lite grann.. just nu är det stökigt och jag tog bara en bild snabbt imorse eftersom Anders låg och sov när jag tog fram kameran :-P

Nu ska jag strax ta ut hunden och sedan blir det att mysa ner sig i sängen. Jag håller tummarna för att min symaskin levereras imorgon :) Så jag tänkte faktiskt ta med mig lite tyger m.m ner i butiken imorgon (ifall att) så man kan skapa lite om möjligtheten dyker upp.

Måste bara säga att jag är väldigt glatt överraskad över hur bra det går i butiken. Det är så otroligt roligt att möta alla kunder på dagarna, få en massa positiv kritik m.m. Jag njuter verkligen i fulla drag av att ha förverkligat min dröm. Jag kan verkligen rekommendera andra att göra samma sak! "Man måste satsa för att kunna vinna" - ett motto som jag haft i många, många år och som jag tror att jag aldrig kommer släppa taget om :)

Nu vill jag önska alla er en mycket trevlig tisdagskväll.
Glöm inte att ge dem ni älskar en stor kram ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer