onsdag 9 juni 2010

Lite halvdant


Det blir lite halvdant med uppdateringar här på bloggen nu innan öppningen men det är bara för att jag känner mig för stressad för att sitta här. Men eftersom jag har en liten seg start på den här dagen så anser jag mig kunna ta tid till ett inlägg :)

Så idag ska den allra sista leveransen komma (förhoppningsvis). Sitter och väntar på att Magnus från DHL ska ringa och säga att han har en pall till mig :) Hoppas hoppas hoppas! Om den kommer ska ni få bilder på några riktigt häftiga produkter (tycker jag iaf).

Exponeringen är nu fäääärdig! For now, hehe. Jag hinner inte fixa så mycket mer innan öppningen så det får vara som det är. Men när klockan slår tio ska jag springa bort till färgaffären och köpa järnvitriol. Vet ni vad man kan göra med det? Inte? Då ska ni få se sen ;) Om det blir som jag tänkt mig vill säga :-P

Imorgon är det torsdag och då ska Kevin till Christer. I två långa veckor ska min lilla älskling vara i Stockholm, utan sin mamma :( Jag har aldrig varit ifrån honom så länge och det kommer verkligen bli jättejobbigt. Men jag tycker det är bra att han och Christer får möjligheten att spendera så mycket tid sammanhängande tillsammans.
Kevin ska åka lastbild med Anders ner till Tönnebro och jag funderar på om jag ska följa med eller inte. Jag bestämmer mig nog imorgon. Jag har egentligen inte tid men jag vill så klart vara med Kevin så länge jag bara kan. Men jag kommer inte hem förrän runt 04.00 på morgonen OM jag följer med. Många timmar... sent... ja vi får se.

Nu är snart klockan 10 :) Nyfikna?

pappor är bra!
här är jag och min älskade pappa :)

Återkommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer