onsdag 16 juni 2010

Jag borde...

...verkligen sova nu egentligen. Men kunde inte vänta med att ladda upp bilderna på min nya kista i sovrummet. Så här har ni den:


Otroligt vackra detaljer på den.

Nyckeln är min favoritdetalj på kistan. Så där fint gammal :)

Ovanför kistan har jag gjort en smyckesupphängning av en gammal ikea-ram och lite ståltråd. Mycket enkelt men så effektfullt tillsammans med kistan.

Nu säger jag godnatt. Klockan ringer om 6½ timme. Gäääsp! Jag som alltid sover minst 8 timmar!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken bra idé med ramen..! :) Tycker det är så svårt att få bra översikt över alla mina smycken och det där var ju perfekt... Ska nog göra något liknande och sätta upp i sovrummet :)

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut att du ska göra. Väldigt enkelt att göra och man får verkligen bättre koll på grejerna man har :)

    SvaraRadera

Kommentarer