söndag 20 juni 2010

Dagen

världens sötaste tjej!
(made by Emma & Rasmus)

Den här dagen blev inte riktigt vad jag hade planerat. Magen har sagt ifrån och jag spenderar nu resten av dagen i soffan eller sängen :( Väldigt trist att det ska bli så här på ens enda lediga dag på hela veckan.
Men jag biter ihop för nästa helg är jag ledig från torsdag kväll t.om. måndag morgon. Jag åker då hem till Östhammar och Gimo för att träffa familj, vänner och bekanta. Mest av allt längtar jag till på fredag morgon när jag äntligen får krama om min lilla pojke igen. Jag saknar honom så jäkla mycket, det gör så ont i mitt hjärta :(
Sen längtar jag så klart jättemycket tills jag får träffa Emma, Rasmus och lilla Ronja :) Mysigt att bebis-gosa lite med världens sötaste tös.

Nu måste jag lägga mig ner igen. Dumma mage!

Hoppas alla ni andra har en härlig söndag och slipper onda magar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer