lördag 19 juni 2010

Up, up and away :)

Idag blir jag hämtad på jobbet kl.14 av Anders. Då bär det av in till stan för att leta efter en speciell grej (eller två.. jag måste köpa bebiskläder också, hihi).
Hoppas för allt i världen att jag hittar det jag söker denna gång. Ska även köpa med en färgburk hem (om jag hittar det jag söker). Färgen blir nog turkos-aktig tror jag.. har inte helt bestämt mig ännu.

Sedan ska även en massa saker från butiken följa med hem idag. Det är nämligen dags att börja produkt-fotografera och var gör man inte det bäst om inte hemma? :) Så det ska bli kul. Några av sakerna kanske får stanna kvar hemma om de passar riktigt riktigt bra in någonstans. Men det återstår att se :)

Nu har jag fått sett lilla Ronja också. Sin mamma upp i dagen måste jag säga (iaf så som Emma såg ut när hon var liten). Underbart söt unge! Längtar tills jag får träffa det lilla knyttet :)

Men nu ska jag stöka om lite här i butiken, så roligt att flytta om och testa sig fram. Längtar på nästa leverans som borde komma i veckan; den innehåller nämligen en massa fina bokstäver i olika format, material och färg.

Hoppas alla har en toppen helg oavsett vad ni har för väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer