söndag 13 juni 2010

På min önskelista

Just nu står denna skönhet högst upp på min önskelista. Den är inte så farligt dyr (349:-) så möjligtvis kan man unna sig denna ganska snart :)
Anledningen till varför jag vill ha denna fina OBH Nordica Mixer är för att jag vill kunna göra smoothies, finns det något godare så här på sommaren? Nej tror inte det! Dessutom är det otroligt billigt och enkelt sätt att hålla sitt sötsug i kontroll.


Men på tal om önskelista. Idag fick jag två presenter av min fina sambo :) Först fick jag ett skal + skyddsplast till min iphone (så slipper jag ha den i "strumpan" för att skydda den) sedan fick jag även en ny plattång. Precis vad jag behövde kan jag lova men jag har inte tänkt på det. Det är just detta som är så underbart att leva med en människa som känner en så bra; han vet precis vad jag behöver innan jag ens själv vet det. Perfekt!

Nu ska jag sluta babbla här och istället göra mig i ordning för sängen och sedan krypa ner under täcket. Har 6 dagars arbete framför mig nu. Känns häftigt att ha ett heltidsjobb nu och det bästa av allt är att jag får vara min egna chef :) Me like!

Kram!
Jonna

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin - men min sån OBH pajade ganska snart även fast jag aldrig kört hårdare saker än typ halvfrysta jordgubbar. de ska klara att krossa is men tål typ inget. Hörde att de fått tillbaka massor när jag lämnade tillbaka min. :(

    SvaraRadera
  2. Meh det är ju inge bra :/ Då får jag nog tänka om och titta efter någon annan istället. Vill ju inte att den ska paja på en gång. Tack för tipset Marre :)

    SvaraRadera

Kommentarer