onsdag 23 juni 2010

Bara en dag kvar


Sista arbetsdagen imorgon innan vi åker hem till Gimo :) Det ska verkligen bli helt underbart att komma hem ett par dagar.

Men jag ligger redan nu här i sängen och längtar till jobbet imorgon. Som ni kanske förstår så fick ja min efterlängtade symaskin idag :) Så självklart var jag tvungen att börja sy lite grann och självklart kommer jag fortsätta med det imorgon också.
Det måste jag verkligen säga ang. symaskiner. Det finns "billigare" för ca 700-1200 kronor att köpa men det är verkligen värt att lägga ut några extra kronor för att få en riktig symaskin. Jag köpte min Husqvarna för en mycket bra peng och då är det kvalitet ut i fingerspetsarna. 2 års garanti på hela maskinen och 5 års garanti på delarna. Men hallå, vilken Husqvarna har inte haft en livslängd på över tio år? Jag har då aldrig hört om någon ;)

Så vad ska sys? Jo men massa roliga saker så klart! När vi kommit hem från Gimo-resan ska jag ta mig in till stan och köpa på mig lite nya roliga tyger :) Här hemma är det mest stuvbitar kvar men man kan som tur är göra mycket roligt av det också.

Dags att låta de stora bruna vila en stund nu.
Myser ner mig under täcket med Shira sovandes på kudden bredvid mig. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer