fredag 11 juni 2010

Godnatt

ett stort tack till min fina sambo som varit till stor hjälp idag (och många andra dagar också).


Nu är det kväll och det är dags att krypa ner under täcket.
Imorgon är öppningsdag på butiken. Ofattbart...

Den här dagen har varit lång och stressig. Men har hunnit med i stort sett allt inför morgondagen, lite små saker kvar att fixa men det hinns med imorgon :)

Jag är nervös men samtidigt glad för att det imorgon är lördag. Det enda som inte känns toppen med morgondagen är att jag inte fått min kortläsare levererad. Skitsur på Nordea är jag som LOVADE att det inte skulle vara några problem att få den levererad innan den 12 :( men men.. nu är det som det är. Tur att butiken ligger granne med bankomaten så jag hoppas jag inte förlorar allt för många kunder imorgon pga detta.

Som sagt, nu är det sängen som gäller.

Önska mig lycka till ;)

Godnatt på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Hade såååå gärna åkt till dig om det inte varit för att vi ska på födelsedagsfest idag. Men det blir nu i sommar iaf.
    Kram och Stort Lycka till!!!
    /Marielle

    SvaraRadera

Kommentarer