söndag 23 maj 2010

Simple kind of life


Om det är något som jag är van vid i mitt liv är det att leva utan stöd från omgivningen. Jag har alltid haft samma cheerleaders under mitt liv, de viker aldrig av från min sida. Det är jag tacksam för. Det är de som äger största delen av mitt hjärta och de är dem som jag ger min värme och energi.

Det jag ville komma fram till är att jag är van att "jobba" under kritiska blickar. Man är ju inte direkt bortskämd med fina komplimanger över det man gör (bortsett från allt de jag nämnde ovan säger). Trots att det kanske inte är så roligt att hela tiden höra att man inte duger till eller att man inte klarar av en eller en annan sak så jobbar jag så mycket bättre under de kritiska blickarna. Jag hatar att misslyckas men jag vet att om jag skulle göra det så är det inte världens undergång. Jag är en katt - jag landar alltid på fötterna på ett eller annat sätt.

Så ni som bara kan förmedla negativ kritik; BITE ME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer