måndag 31 maj 2010

Måndagslista


Idag är jag mer peppad än någonsin att göra en måndagslista, so HERE IT COMES!

Idag måndag är jag glad för att...

imorgon ska jag få vara med om min livs första intervju som både är spännande och otroligt kul!
jag ska få spendera hela dagen med min älskade lilla son och ha det riktigt mysigt.
jag har världens finaste sambo som ställer upp i vått och torrt.
det är mindre än två veckor kvar tills jag ska öppna min alldeles egna butik!
jag mår bra och livet leker.
mina bästa vänner ska snart få sitt första barn. Jag längtar efter att få se den lilla stjärnan.
det känns som jag har vunnit högsta vinst på lotto! Jag är så otroligt lycklig över allt och alla som finns i mitt liv. Jag kan verkligen inte be om något mer än det jag har :)
sen är jag otroligt glad för att fina Jenny har kommit på denna briljanta idé med måndagslistan. Tack vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer