tisdag 25 maj 2010

Yihaa!


Jag skrev i helgen att jag var pysselsugen och det är ett sug som ännu inte har släppt så imorgon tänkte jag svänga förbi den lokala loppisen och kolla om det finns något möjligt projekt jag kan ge mig på. Jag behöver vara lite kreativ just nu och det tycker jag faktiskt att jag gjort mig förtjänt av med tanke på hur mycket tid jag lägger på allt annat utom pyssel :-P

På tal om något HELT annat så ska jag kanske vara med i tidningen om ca. 1 månad :D Kontakter är allt (och lite till) i dagens samhälle. Självklart kommer det först komma en annons som kommer finnas med dagen innan öppningen. Men sedan ska det även göras ett reportage. Håll tummarna för att det blir av nu då :)

På tal om annons har jag idag varit i kontakt med gubben som ska fixa skylten. Så jag ska maila över loggan åt honom så att han får fixa den så fort som möjligt. Måste ju ha en skylt ju :-P

Nu blir det ut och kissa hunden innan det är dags för ett efterlängtat bad.

Jag har världens bästa familj och vänner! Käääärlek till er allihopa. Ni är underbara :)

Trevlig kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer