lördag 8 maj 2010

Mr Prickikorv

Lilleman mår inge vidare idag inte. Han är alldeles prickig över hela kroppen och febern härjar vilt. Min lilla skrutt :( Men han är sovit ganska bra bredvid mig i sängen största delen av natten. Nu är det barnprogram i soffan som gället. Själv ska man ställa sig och baka tårta till dagens kalas. Kalaset kommer dock bli väldigt lugnt pga lilleman. Förhoppningsvis orkar han med att öppna alla paketen, men det borde inte vara några större problem om jag känner honom rätt ;)

Gårdagen var trevlig när sizz och Henrik var här. Kevin fick bandyset och bowlingset, det var kul :) Själv fick jag kökshanddukar och en kokbok (typisk mamma present, hehe) och det var precis vad jag behövde.

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med mig. Anders ligger och sover fortfarande då han hoppade in och tog ett extra pass i natt så han kom hem vid halv 3 tror jag. Fullt upp hela tiden!

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer