måndag 21 september 2009

Äntligen kväll

Äntligen har jag stoppat undan böckerna för idag och har nu tagit kväll. Det har varit en stressig dag men jag har hunnit med mycket i pluggandet, vilket är skönt då det står mycket på "att-göra-listan" denna vecka.

Imorgon blir det en tidig lektion i Historia med genomgång, sedan är det bara att sätta sig på bussen hem och fortsätta plugga. På onsdag var det tänkt att vi skulle till sjukhuset med Kevin, men våran tid har blivit framflyttad till 7e oktober så då blir det svenska-lektion för mig istället med muntlig redovisning i en tvärgruppsredovisning. Jag har börjat tycka att det är riktigt roligt med muntliga uppgifter, vilket känns riktigt bra då jag alltid har varit sjukt nervös inför sådana tidigare. Det märks att man växt på sig som människa de senaste två åren sedan Kevin kom till världen. Att en sådan liten människa kan förändra så mycket i ens liv är helt otroligt.

Nu ska jag slänga mig på soffan och njuta av en lugn kväll, underbart!

Hoppas alla haft en bra måndag.

Gu' vad jag älskar vardagen :D

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer