torsdag 3 september 2009

Sina drömmars mål

Jag står i ett vägskäl och jag vet inte vilken väg jag bör följa...
Vad är det för ord som ekar i mitt hjärta? Det enda jag kan tänka på; "Vad kan jag göra för att Kevin ska få det så bra som möjligt?" För han är alltid prio ett i mitt liv och det kommer han vara till den dagen jag dör. Jag vill ge honom det bästa och så lite till ändå.. men mest av allt vill jag ge honom mig, min tid och all min uppmärksamhet.
Jag försöker ge honom det så mycket jag bara förmår, men det är inte alltid så lätt.
Jag kommer på mig ibland att jag sjunker in i hans ögon och känner hur jag överväldigas av all den kärleken som väller upp inom mig när jag tittar på min älskade son. Den vackraste lilla varelsen som finns och han är min lilla pojke. Tiden går alldeles för fort.. Han är snart 2½ år. För mig kommer han alltid vara min lilla plutt, även när han får skäggväxt, är ute och dejtar tjejer eller flyttar hemifrån och skaffar egna barn.

Han är mitt hjärta och jag vill som sagt det bästa för honom, alltid!

Men nu står jag som sagt här, i ett vägskäl, och inte vet vilken väg jag ska ta. Det sliter inom mig, jag vill åt alla håll på samma gång. Men jag måste göra ett val och sedan köra stenhårt på det. Men jag måste välja.... hur svårt kan det vara? Det gäller ju bara resten av mitt liv typ.

Måste sova på detta, minst en eller två nätter.. kanske fler?
jonna

1 kommentar:

  1. Varför ät du så hemlig och inte vill skriva vad det är du väljer emellan?

    SvaraRadera

Kommentarer