måndag 28 september 2009

Sjuk igen.



Nu är det vardag igen och jag sitter hemma själv i lägenheten med feber :( Vaknade igår med feber, mådde ganska bra igår trots det men imorse när jag vaknade var det värre så klart. Nu när man verkligen inte har tid till att vara sjuk :/
Skulle varit i skolan och skrivit engelskaprov idag, men eftersom man lägger upp det själv så bestämde jag mig för att skjuta på det en vecka. Imorgon måste jag ändå till skolan för då är det historia så jag samlar mina krafter tills dess och spenderar istället den här dagen till att vara hemma och plugga.

Gårdagen var mysig. Vi åkte upp ganska tidigt på norra, lekte i lekparken och grillade korv. Det är så uppfriskande att göra sånna saker och sen smakar korven sååå mycket bättre när den är grillad över öppen eld :) Sen åkte vi hem, tog det lugnt ett par timmar. Sedan middag och ut igen. Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på från norra då kameran låg kvar i väskan under hela vistelsen, vi hade inte riktigt tid :P

Nu ska jag slå in lite presenter till den blivande 11-åringen :) Hon blir nog mycket nöjd över sina presenter som vi köpte i lördags när vi var på Birsta.

Åh måste ju så klart berätta att jag är jätteglad för om 3 veckor kommer Emma & Rasmus hit och hälsar på!!! Det ska bli sååå roligt. Gu' vad jag saknar mina vänner där hemma. Blir förhoppningsvis en Gimo-resa snart och då hoppas jag att jag får vara frisk så jag hinner träffa alla (och inte som sist när jag vart sjuk).

Men nu presenterna och sedan lite historia-plugg och lunch.





jonna

2 kommentarer:

  1. Ja nästa gång du kommer ner får du se till att vara frisk!!! Kom snart vettja!

    SvaraRadera
  2. Ska försöka med det (båda alltså) :)

    SvaraRadera

Kommentarer