onsdag 30 september 2009

Morrn morrn!

kevin när han var ungefär en vecka gammal.
Herregud vad tiden går fort!


Idag är man uppe med tuppen :) Det är mest för att kunna vakna i lugn och ro, sitta en stund framför datorn och så innan det är dags att börja dagen. För när alla vält vaknat här hemma är det fullt ös på en gång.

Idag är det svenska på schemat. Men endast ett pass som tur är, känner att det är nog max vad jag orkar med faktiskt. Jag har fortfarande feber och halsen är väldigt jobbig :( Men det bir nog bättre snart (det måste det bli).

Imorgon efter skolan ska jag till Mickan på Mary Kay - party. Det var ett tag sen jag var på det så det ska bli roligt. Ska se efter om min foundation fortfarande säljs för då kanske man slår till på en sådan ;)

Längtar till på söndag också.. då blir det mys!

Nu ska jag äta lite frukost och sedan väcka min lilla skrutt.





jonna

2 kommentarer:

  1. Åhh va liten och söt. Blir du inte sugen på en till :) Jag blir det jämt när jag tittar på bilder på Mira när hon var nyfödd. Hoppas allt är bra med er. Kramar Frida och Mira

    SvaraRadera
  2. Jo klart man blir sugen på en till :D Svårt att låta bli. Men om det blir fler så dröjer det nog ett tag...

    Allt bra med er då? Skulle vara så roligt att ses så man får se lilla Mira :) Hon är så söt på korten! Jag ska nog ner till Uppsala nånting framöver, kanske kan försöka ta en fika då? Kram

    SvaraRadera

Kommentarer