onsdag 9 september 2009

Plugg

... och lite mys så klart!



Sitter med böckerna framför mig, försöker få in så mycket som möjligt bakom pannbenet men just nu känner jag att jag verkligen behöver komma ifrån en stund. Så nu ska jag alldeles strax gå ner i tvättstugan, hänga upp tvätten på tork sedan gå ut på en powewalk med Shira. Skönt!

Resten av kvällen blir det plugga så klart, några korta pauser med datorn innan det är dags att krypa i säng. Imorgon ska jag kliva upp 05.30 som imorse, var en ganska lagom tid. Hann äta frukost i lugnt och ro innan vi åkte iväg. Perfekt.

Måste säga att jag trivs väldigt bra i min nya frisyr. Lite ovant bara, speciellt att luggen ligger åt "fel" håll. Är van att ha den åt andra hållet. Min frisör sa att jag fick komma in när som helst och klippa om den om jag tyckte det skulle bli för jobbigt. Men det är nog bara en vanesak tror jag, jag måste ju ge det lite tid.

Nej nu tvättstugan sen pw ;)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer