söndag 20 september 2009

Ta ett djupt andetag

Idag på vägen hem från Tönnebro så kunde det hänt en mycket obehaglig olycka. Vi blev nästan inprejade i vajerräcket men som tur var rök bara ena backspegeln. Han som körde den andra bilen påstod att han inte såg oss, men hade han kollat i backspegeln hade han gjort det. Hur som helst, vi är oskadda och det är huvudsaken. Men skärrad blir man så klart. Det kunde ju ha gått mycket illa.

omplåstrad bil :(

Nu är vi äntligen hemma igen och skrutten vilar en stund. Sedan blir det middag och mys resten av kvällen. Har saknat min lilla älskling så mycket!!


Är så trött på en jäkla massa slarv! Varje gång som Kevin varit hos Christer så saknas det kläder, leksaker och annat hela tiden. Jag som är noggrann med alla saker tycker det här är jäkligt irriterande. Jag orkar inte med det här längre.

Och när jag ändå lättar på hjärtat kan jag även berätta att jag är så jävla less på skitsnack. Speciellt när det är obefogat. Väx upp barnunge!!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer