onsdag 16 september 2009

En lång dag...

... hos familjen Holmgren - Bergqvist



Men nu är den snart slut.. skönt! Vill helst av allt ta täcke och kudde, krypa ner på soffan och slå på tv'n en stund. Men det går inte sörrni.. måste packa Kevins väska, packa in allt i bilen, räkna matematik (hur nu det ska gå men detta trötta sinne) och sedan behöver det diskas :/ Men disken får tusan någon annan göra :P

På svenskan idag så blev vi indelade i grupper, jag hamnade med Sabrina och Sara. Det var riktigt roligt. Det blir så mycket roligare när man arbetar tillsammans än enskilt. Efter svenskan åkte jag och Sabrina ner på stan, mötte upp Anders och käkade lite lunch. Sen strosade vi runt en stund i butiker innan jag gick till bussen och Sabrina hem. Trevlig tjej det där :) Alltid roligt att lära känna nya människor.

När jag kom hem hann jag i princip läsa lite svenska sedan fick jag gå ner och hämta Kevin. Sedan han kom hem har det varit bus, lek och stoj tills han gick och la sig för en liten stund sedan. Så nu är man som sagt trött, men det har varit en rolig dag.

Imorgon väntar matematikprov, svenska och sedan bär det av till Tönnebro. Är man trött idag kommer morgondagen vara tio gånger värre :/

Men nu borde jag sätta igång med sista rycket så jag kommer i säng någon gång.

Go'natt!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer