lördag 5 september 2009

Det känns så bra

Desto mer jag funderar på det här med skrivarkursen desto bättre känns det. Jag tror verkligen att jag är redo att satsa mer på det här med skrivandet. Tänk vad härligt att spendera en hel termin till att sitta hemma och skriva, inte behöva oroa sig för ekonomin och bara låta fantasin flöda :) Det kan jag tänka mig att jobba med resten av mitt liv, hihi.

Idag var ungarna vakna tidigt. Jennifer har haft en kompis sovit över så det var fullt runt frukostbordet imorse :) Nu ska vi göra oss i ordning för att åka upp på norra berget och leka lite. Ikväll ska jag och Anders på 40-årsfest medan ungarna får vara hemma med farmor Jane. Det ska bli roligt, det är Anders bror Peter som fyller år. Så stort grattis till honom!

Skriver mer när vi kommit hem från Norra berget istället.. det är fullt ös här hemma just nu.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer