måndag 14 september 2009

Back on track!


Äntligen ny vecka, kan tyckas? Nja.. den måste komma förr eller senare så lika bra nu. Har varit ut på min morgonpromenad. Fick se en underbar soluppgång men ingen kamera eller mobil med för att fånga tillfället, synd. Jag har lagrat det i huvudet istället. Om jag mot någon förmodan skulle bli grym på att måla oljemålningar i framtiden ska jag plocka fram den bilden och måla en tavla av den (jag looovar).

Så inför dagen väntar följande: Boka tvättid, plugga, förhoppningvis tvätta, plugga, förhoppningsvis hänga tvätt och tvätta lite till, plugga, förhoppningsvis hänga igen och tvätta ännu lite till, plugga, plugga, plugga och sen förhoppningsvis hänga det sista och plocka upp all torr tvätt, plugga och sedan förhoppningsvis hämta upp den sista tvätten.

Annars kommer dagen se ut så här; plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga och plugga.

Jag vet faktiskt inte vilken jag föredrar. Men jag vet iaf att jag har en massa plugg att klara av idag. Ska göra klart inlämningsuppgiften i Historia, plugga matematik för på torsdag väntar prov. Sedan måste jag plugga engelska för det provet tänkte jag skriva nästa måndag eller torsdag. Blir så stressad under "prov-perioder", det är alltid en massa massa prov på en gång. Men snart är det över, "bara" två prov kvar. Gillar det faktum att vi inte har några prov i historia, utan bara inlämningsuppgifter och seminarier :) vilket är roligt.

ps. ikväll/senare idag tänkte jag lägga upp ett "dagens projekt" ;)

Nej nu måste jag börja väcka familjen här.


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer