söndag 13 september 2009

Saknar!

Igår kväll var ingen bra dag, eller den dåliga dagen är fortfarande inte slut. Har sovit så dåligt i natt, det är så mycket tankar i mitt huvud. Sover inte bättre av att sova själv heller.. Anders somnade på soffan och jag vill inte väcka honom. Jag önskar bara att han kunde vakna och krypa ner bakom mig och lägga sin arm runt mig :'(

Redan vid nio kröp jag ner under täcket igår. Somnade direkt då för jag kände mig helt slut. Som sagt, ingen bra dag. Eller dagen igår var bra, det var kvällen som var sämre.. Jag vill kunna uttrycka mina tankar och känslor utan att bli nedtryckt eller bortvinkad. Mina tankar och känslor är viktiga för mig och man tycker att personer i sin omgivning borde bry sig om det tillräckligt för att lyssna iaf. Sen behöver man inte alltid tycka eller känna lika.

Skitsamma nu. Idag känner jag att jag kommer vara less på allt och alla.. borde inte kliva upp egentligen men kan inte sova längre (konstigt när man somnade vid nio, dah!).

Saknar er där hemma nu... mer än vanligt. Hade jag kunnat hade jag åkt hem idag för idag känner jag för det.. en gimo/uppsala/hemma-dag. Men men.. inte så mycket att göra åt.

jonna

1 kommentar:

  1. Usch, sånna dagar är inge roliga! Skickar några glada kramar till dig :)
    Martina

    SvaraRadera

Kommentarer