onsdag 30 september 2009

Presenter!!



Idag efter skolan hade jag lite ärenden på stan, bland annat skulle jag hitta ett par presenter till Jennifer och det gjorde jag :) Hon kommer nog bli mycket mycket nöjd (får vi hoppas iaf).
Sedan blev jag "tvungen" att ge mig själv något också... köpte nämligen nya handdukar till badrummet från Hemtex av märket Blue Heaven. Älskar det märket! De är så sköna, härliga handdukar. Jag köpte två & två av varje då jag skiljer på min och Anders mot barnens. Det är lättast så för då vet alla vems handduk som är vems, kan bli lätt fel trots att vi har våra egna handduksringar. Hur som haver.. köpte även en tjockare jacka till Kevin då det är för tidigt för vinterjacka och för sent för sommarjackan. Hittade en jättebra jacka på H&M som är lagom tjock och lite längre, vilket jag tycker är jättebra.

Men nu alldeles strax kommer skrutten hem så nu blir det ingen dator på ett par timmar. Vi ska äta mumsig spagetti och köttfärssås idag, precis vad jag är sugen på :)

Imorgon ska jag få höra mer om mitt arbetsprov som min lärare tittat på... Sedan ska anmälan skickas in. Jag kommer vara sååå nervös innan jag får beslutet :/ Men jag måste försöka, annars kommer jag ångra mig resten av mitt liv, det vet jag.

Ciao!
jonna

2 kommentarer:

Kommentarer