lördag 12 september 2009

En stund med glädje är...

... en stund med dig.

Det var mycket folk uppe på norra idag, men Kevin lekte och vi fikade lite innan vi åkte hem och åt lunch. Nu sover skrutten och när han har vaknat ska vi åka iväg till Ylva & P.A i Sörberget för att lämna lite barnkläder och hälsa på :) Har inte varit dit sedan julafton, det var ett tag sen så nu är det verkligen dags för det.

Efter det ska vi hem och äta middag. Sedan blir det bara mys i soffan resten av kvällen. Jag borde egentligen sätta mig och plugga lite men jag vill ha lite mys med familjen känner jag, behöver det nu.

Sen när det lugnat ner sig lite i skolan så tänkte jag ta en HEL mamma- & son - dag. Det är tyvärr inte mycket tid över till det, inte så mycket som jag önskar att det var iaf. Men känner att jag behöver en sådan dag med min plutt nu.. det var ett tag sen vi hade det. För det finns ingen jag älskar så mycket som honom, mitt lilla allt.

Nu ska jag sätta mig och dega en stund innan Kevin vaknar och det är dags att packa in oss i bilen igen.

ciao!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer