torsdag 17 september 2009

Hemma igen..

.. efter ett par timmar i bilen.


Jag är otroligt trött så det blir ingen sen kväll idag. Imorgon väntar det mycket studier men på lördag ska jag slöööa hela dagen enda fram till kvällen när vi ska iväg med sizz och Henrik.

Resan ner till Tb gick bra, Kevin var glad och vi sjöng "i ett hus" och "imse vimse spindel" ett par gånger :) Han vart glad när vi kom fram och han fick träffa Christer. Det känns bra att det är så, att det går så smärtfritt att lämna. Däremot är det värre för en annan när vi åker åt andra hållet.. jag saknar honom innan vi ens kommit ut på E4an igen :( Det är hemskt. Men man får inte vara självisk. Jag gör allt för min älskling och innebär det att vara ifrån honom ett par dagar i månaden får jag ta det. För mig är det viktigt att han får en chans att träffa Christer så mycket det bara går.

Nu ska jag ta ur linserna, borsta tänderna och sedan krypa ner på soffan. Minns inte sist jag slöade på soffan en vardagskväll?

natti!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer