onsdag 22 april 2009

23 år idag


Idag fyller man alltså 23 år, ja åren går, snart är man 30 ;-) Men innan man når dit är det någon som når fram till 40 :-P hehe. Skämt o sido... har haft en underbar dag. Jag och Anders gjorde klart Kevins rum idag innan vi hämtade honom på förskolan. Sedan åkte vi ut till Birsta där Anders bjöd mig på middag på Köket. Riktigt gott var det :-) Efter maten traskade vi runt där inne en stund, var in på H&M och köpte hårfärg, strumpor + ett halsband. Jag hittade en ny fin skinnjacka också men den får vänta... Min gamla har gått sönder men som tur är har jag andra "vår-jackor".

Sedan åkte vi hem och då kom Jane och Johnny över med blommor och present. Presentkort på Ikea (min svärmor känner mig). Vi fikade och pratade en stund innan Johnny fick bråttom hem för att inte missa Roomservice, så kl.20 bänkade jag mig framför tvn för att se samma sak och gubben åkte iväg.

Den här dagen har varit underbar. Nu ska vi strax krypa ner under täcket eftersom det faktiskt är en dag imorgon också. Men först vill jag visa lite bilder från Kevins rum. Vi är supernöjda och det blev han också...

Kevins rum innan vi började fixa och dona.

Efteråt:

och här är den lilla killen som bor där inne :-) och alla hans leksaker

Godkväll allesammans!
Tusen tack för alla gratulationer.

jonna

3 kommentarer:

  1. Fin blogg! Men har han inget fönster i rummet?

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr så har han inte det. Det är ett stort rum som vi delat av till barnen och stora tjejen fick rummet med fönster så lillen blev utan. Men dörrarna står alltid öppna så det kommer in mycket ljus ändå :)

    SvaraRadera
  3. Gud så fint det blev! Duktig du är Jonna =) Ha det gott!
    /Kramar

    SvaraRadera

Kommentarer