torsdag 16 april 2009

Drömmar och stress

1½ månad kvar i skolan, skööööönt! Sedan blir det att jobba och det ser jag fram emot riktigt ordentligt faktiskt (fråga mig igen om 3 månader haha) för när man jobbar behöver man bara bry sig om just det; jobbet. När man väl är hemma så kan man släppa allt annat vilket är otroligt skönt. Men om cirka 1 år så är det förhoppningsvis inte så längre heller... Eller det beror på hur man ser på det så klart. Aja, jag längtar till nästa sommar hur som helst :-)

Har precis ätit frukost och nu ska jag slänga mig in i böckerna :-/ Den här kursen är inte rolig för 5 öre... Men ett sista ryck bara! (You can do it!)

Nu är det jobb två helger i rad sen efter det bär det av hem till Gimo :-) Läängtar! Så sista april sätter vi oss i bilen och rullar neråt vilket jag gärna hade gjort idag för imorse när jag vaknade och tittade ut så var det snö på backen och det föll fortfarande den där jäkla vita sörjan från ovan. Usch! Men man får så klart vara glad för det fina vädret vi hade den senaste veckan, det har varit underbart och den här snön är ju borta snabbare än man hunnit säga "borta" ;-)

Men nu måste jag sätta mig med böckerna...

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer