fredag 17 april 2009

Friday - fridag?

Knappast... Plugga plugga plugga är det som gäller. Ovanligt va? Som det känns nu verkar det inte finnas något slut på det hela :-P

Det blir en stressig dag. Har 3 uppgifter (2 inlämningsuppgifter + 1 hemexamination) som alla ska göras idag + att jag och Anders ska hinna med att städa ur Kevins rum för på söndag kommer Mikaela och tapetserar när jag är på jobbet. Ska bli riktigt nice att det ska bli gjort så att jag kan börja pilla på där inne så det hinner bli klart innan han fyller år. Helst vill jag ha det klart innan vi åker ner till Gimo. Igår kom hans 2 nya förvaringskorgar från Ellos, de ligger på Ica och väntar på att hämtas ut :-) De är så bra för man sätter fast dem på väggen och han kan även "växa" med dem. Med åren kan man byta ut leksakerna där i till tidningar och träningsgrejer, de är inga "barn-korgar" så att säga ;-) Så här ser de ut:




Nu måste jag sätta fart. Frukost i magen har jag så nu är det 100% som gäller.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer