torsdag 30 april 2009

Vilken dag!

Gårdagen var inte att leka med... Det var oroligt och stressigt.
Anders hade så ont i ryggen att det slutade med att vi fick ringa efter ambulans då han inte kunde komma upp ur soffan. Panik! Usch.. det där med ryggsmärtor och ambulans drar upp en massa sorgsna minnen.. Tänker på min farbror Larsan som åkte in för ryggskott och så visade det sig att han hade leukemi och lämnade oss efter endast ett par veckor.
Så jag var sjukt orolig fram tills dess att Anders ringde och berättade att alla värden var bra att det "bara" var gammalt hederligt ryggskott. Så han har fått sig en massa värktabeller som han ska knapra ett tag framöver. Min stackars älskling... Det gör ont i mig att se honom ha sådan smärta.

Hur som haver, Gimo-resan blir av trots allt. Älsklingen säger att han klarar av att köra trots att jag sagt åt honom att det är helt okej att vi stannar hemma. Men det blir som han vill, vi åker. Så nu på förmiddagen har jag stressat runt för att hinna med allt; packa, hjälpa älsklingen, stöka undan osv... Vid 12 hämtar vi Kevin på förskolan sen bär det av hemmåt mot Gimo.
Det ska bli riktigt kul att komma hem igen, det var ett tag sen sist. Saknar alla där hemma!
Vi ska börja med att träffa pappa och farmor över en middag på Lyktan :) Sedan hem till mamma och Lasse där vi ska spendera natten. Imorgon ska jag fika med Emelie, lördag är mammas fest och på söndag ska jag få träffa Emma och Rasmus :):):)

Nu ska jag packa ihop det sista och packa in allt i bilen.

Gimo - here we come!

jonna

1 kommentar:

Kommentarer