tisdag 21 april 2009

4 veckors planen!


Idag ska jag påbörja ett 4-veckors plan för att gå ner i vikt. Senaste tiden har det blivit alldeles för mycket slappa på den fronten och jag har lagt på mig "sambo-kilon", inte okej. Igår satt jag och försökte hitta något som skulle passa in i mitt liv, som jag verkligen kommer kunna ta mig tid till och som ger resultat.
Idag är det tisdag så idag står det 30 minuters intervall-promenad på schemat och det tänkte jag ta nu på förmiddagen efter frukost, en stunds pluggande och efter jag hunnit hänga undan tvätten från igår. Jag ska alldeles strax plocka fram mp3-spelaren och ladda den med en massa bra musik :-)
Självklart måste det bättras på med matvanorna samtidigt som jag kör min 4-veckors plan. Så nu är det slut på allt som heter socker bl.a.

Imorgon är det inte vilken dag som helst utan det är min 23-årsdag :-) Det enda jag önskar mig är en mysig kväll med min underbara sambo och det har jag i stort sett varje kväll men det är värt mer än allt guld i världen.

Start: 60,5kg (ja usch jag har gått upp i vikt... över 60-sträcket. Finns inga ursäkter!)
Mål: 52 kg (räknar inte med att gå ner alla dessa inom 4 veckor men komma en bit på väg iaf)

Nu frukost!


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer