måndag 27 april 2009

Love Jungle

Det kan ibland vara svårt att hitta rätt, veta vad man vill och hur man vill ta sig dit. Vissa saker kommer som en blixt från klar himmel medan andra får man kämpa för, leta sig fram och känna sig för. Med Anders var det en blixt från klar himmel, allt klickade och sedan vi träffades i september förra året har allt rullat på så otroligt bra och jag trodde aldrig att jag skulle träffa någon som det kändes så bra med. Efter alla turer med "de tidigare" så hade jag nästan gett upp hoppet om att jag skulle bli lycklig kär, fel hade jag vilket jag är lycklig för.
Äntligen har jag träffat någon som är på samma sida, som har liknande mål och vill leva samma liv som jag vill; ett familjeliv. Det är värt mer än allt guld i världen.

Älskar dig Anders!
din vippa


(Hälsning: Ge inte upp vännen, du kommer också hitta rätt. Ge det tid bara!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer