torsdag 23 april 2009

Writing on the wall

jag vill tillbaka....


Timmarna går så fort när man har roligt? :)
Har inte hunnit med så mycket idag, har gjort klart några inlämningsuppgifter, fixat lite mer i Kevins rum och alldeles strax ska jag ge mig ut på en långpromenad. Idag är det 50 minuters promenad som står på schemat; skönt! Det är underbart väder ute och 15+ och det blåser knappt något alls. Ska leta mig fram runt lilla sjön en liten bit från där jag bor, det går nämligen ett eljusspår där som jag tänkte skulle bli min framtida promenadstråk då jag får så ont i knäna av att gå på asfalten. Tänkte sedan ta cykeln och cykla ner till Kvissleby för att handla lite saker till middagen som fattades men det beror på vad klockan hinner bli när jag kommit hem från promenaden.

Igår pratade jag och Anders om utlandsresan som vi funderat över till hösten. Om det blir som vi vill så åker vi nog tillbaka till Skiathos igen i mitten/slutet av augusti. Det är en underbar ö och jag känner att jag missade så mycket när jag var där sist så vi ska åka ner igen för att utforska ön lite mer :) Lite roligt att åka ner dit till samma ställe dit vi var när vi träffades för första gången. Men oavsett så är det Thessaloniki som den första riktiga glöden tändes till liv, men det ligger på fastlandet så dit vill vi inte åka. Åhhh vad jag vill åka utomlands med min älskling!

Idag händer det inte så mycket.. ikväll ska förhoppningsvis Mikaela komma över en stund. När vi hämtat plutten på förskolan ska vi nog försöka vara ute så mycket som möjligt eftersom det är så fint väder. Sedan ska jag nog bleka lite slingor och göra mig sommarfin i håret :-) Skulle verkligen behöva klippa mig också men det ska finnas pengar till det också...





jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer